Gallant Unicorn

Bråkiga kommentarer

I förrgår när jag var hemma hos mig så passade jag på att gå igenom några av de kommentarerna jag fått in med intervjuer. Eftersom jag tidsinställer alla mina intervjuer för att de inte ska ta upp sida efter sida på bloggen utan komma upp lite mer utspritt så tar det ett tag tills intervjun kommer upp efter att jag fått in den. Men en sak som jag upptäckt på senaste tiden är att mina kommentarer inte längre hamnar i ordningen som de skickades? Nu är det helt blandat, kommentarer med intervjuer som kom in i december kommer högre upp bland kommentarerna än kommentarer som skickats den senaste veckan? Så har det inte varit innan och jag vet inte varför det blivit så... Därför blir det så att vissa intervjuer kommer upp före äldre intervjuer. För när jag har raderat en kommentar så ploppar det upp 2-15 kommentarer som jag inte ens kunnat se innan.
Så det är inget jag gör med flit men nu vet ni i alla fall varför det blir så konstigt ibland!
 
Och så en bild som förklarar känslan jag får när kommentarerna hoppar runt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: