Gallant Unicorn

En mystisk butik öppen, en kvar!

Som jag längtat efter att den mystiska butiken med den snygga hästutrustningen i skyltfönstret skulle öppna, nu är jag glad! Lite klent utbud inne i butiken kanske, men jag hoppas att det fylls på med mer saker senare!
 
Jag är nyfiken på vad det är de står och tisslar om utanför butiken med, så mycket spännande överallt!
  
Kunde jag låta bli att shoppa? Nope, den där sadeln var alldeles för perfekt för att lämnas kvar i butiken!
 
Jag gillar tränset med, det passar ju till sadeln... Dock så har jag lite svårt för den här grejen med eltejp (eller vad det nu ska föreställa, det enda jag tänker på är eltejp haha) på tränsen? Vad är det för nymodigheter?
Kan vi inte få lite nosludd istället för eltejp? ^^   
 
Det andra setet som kom + schabraket var även det snyggt, men just nu känner jag inte att jag måste ha det så det får ligga kvar i butiken tills jag ångrar mig och åker och köper det med... Hej då Starcoins!
 
Så, då var en av de mystiska butikerna öppnad. När få vi veta mer om den här då?
 
 

Kommentarer
Postat av: Amelia Eaglefeather

Jag är EXTREMT söker på att vi antingen får dekorera vårat stall eller ett hus, vi får soffor, färghinkar och något mer och av en ren skumt råkar det vara en oöppnad möbel affär??? Hmmm...

Svar: Jag är inne på samma spår som dig :D
ssohaley.blogg.se

2017-01-22 @ 17:10:16
Postat av: Allison Underhurricane

Ja det måste ju vara så att vi får dekorera i hemstallet. Vet inte om alla minns men då vi fick sneak peeken på My Stable så var det ett räck på dörren+det var hälfen murat och hälfen träd :P

Svar: Jag trodde vi skulle få designa och välja lite själva, alltså färger och så haha :P
ssohaley.blogg.se

2017-01-25 @ 19:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: