Gallant Unicorn

En svart, brun och vit outfit

Jag hade ärligt talat glömt bort min kategori där jag försöker sätta ihop outfits efter era önskemål, haha woops! Varför är jag så virrig? Ja ja, från och med idag ska jag ta tag i den igen! Tack till Rachel Zebradotter  som påminde mig om katagorin genom att skicka den här kommentaren:
 
''Hejhej!! 
Vet att detta är ett gammalt inlägg av dig men hoppas ändå på svar :) 
Skulle vilja ha en brun outfit till den bork färgade morganen, hittar inget RIKTIGT snyggt som passar bra och hittar heller inget snyggt schabrak och sadel till en bruk outfit ;/ 
Hoppas att du svarar!''
 
Jag vet ju inte om du menar den gamla eller nya modellen av Morganhäst, så jag valde den nya eftersom jag hade den hemma i hemstallet. Sen antar jag att du ville ha en helt brun outfit, men jag tycker det ser så ihopsmetat ut när jag tog brun utrustning på en häst med en brun nyans på pälsen... Så jag valde faktiskt att ta svart sadel och träns, jag hoppas att du inte blir jättebesviken över det! Även om det inte följer ditt önskemål till 100% så ville jag ju ändå sätta ihop en outfit jag själv tyckte var fin med och som jag kan stå för...
Jag hoppas du tycker om den lite ändå, om inte så kan du ju kanske plocka delar från den och göra den till din egen? :)
 
 
 
Jag upptäckte direkt hur svårt det var att hitta kläder i samma nyans av brunt...
(Utrustningen till hästen har ju alltid varit svår att få ihop snyggt om man vill ha brunt + samma nyans.)
Men jag gjorde mitt bästa och jag gillar faktiskt den här outfiten, hade kunnat rida runt med den själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: