Gallant Unicorn

Intervju med Aricela Ponyhall

Aricela Ponyhall - 27 nov
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
2 år. 

Är du StarRider? 
Ja. Lifetime 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Nej. Jag är inte med i någon klubb. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Ja!! Helt klart! 
 
Hur ofta och hur länge spelar du? 
Det är olika. 

Spelar du några andra spel? 
Ja, jag spelar Sims 3. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Mina hästar och vänner. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Min favorit är min mustang. Han heter Wildboy och är en skäck. 

Har du någon förebild i spelet? 
Nej 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Ibland har jag musik och ibland ljudet från spelet. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Asus 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Din 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Shettis. 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag träffade min bästa vän Daniela Silvergarden. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Jag är nog hästsamlaren och den seriösa. 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag såg reklamen på tv:n och blev intresserad. 

Vart har du ditt hemstall? 
Steves gård. 

Önskefunktion i spelet? 
Att man kunde ha täcken, häst och vagn och egna hus. Och köra dressyr, och rivbara hinder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: