Gallant Unicorn

Intervju med Dasha Dragonhand

Dasha Dragonhand - 09 dec
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
jag har spelat i två år. Någon gång i början av mars 

Är du StarRider? 
jepp. Är lifetime 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Ja jag är medlem i en klubb. Den klubben jag är med i heter Dragonexplorers 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Ja det skulle jag, jag tyckte att jag valde helt fel färg på min starhäst 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Jag är inne väldigt ofta och spelar i ungefär 5-6 timmar per dag. Men eftersom att jag har skilda föräldrar så spelar jag mer hos pappa en mamma. 

Spelar du några andra spel? 
Ja det gör jag, jag spelar minecraft men spelar inte det så ofta. Tycker det börjar bli tråkigt :D 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Klubben och alla vänner jag har träffat där. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Ja jag har en favorit häst. Det är min vita lippizan som heter Angelguardien. 

Har du någon förebild i spelet? 
Jepp. Jag har två styckna jag ser jätte mycket upp i spelet och det är Fisky (Såklart att jag gör det, hon är ju min faster ;D) och Haley rainstorm (XD) 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Nej det har jag inte, jag tycker att musiken är för tråkig och störande så jag stänger av ljudet helt och lyssnar på Spotify istället xD 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Jag spelar på en Mac book (hos pappa) och hos mamma vet jag inte XD 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Jag brukar oftast inte läsa bloggar men om jag måste rekommendera en så väljer jag nog din blogg :D 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Appalosas, för de är så vackra och passar super bra till barrel racing 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag spelade in med dig och Fisky till Onyx 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Jag vet inte :P Tror själv att jag är klubbens knäppaste människa på jorden xD 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag kommer inte direkt ihåg men jag tror att jag var uttråkad och sökte på online spel på google och då kom starstable upp och jag testa det och fastnade direkt för det. 

Vart har du ditt hemstall? 
Jag har mitt hemstall i Steves gård 

Önskefunktion i spelet? 
Att kunna släppa sin häst och att den får galoppera runt på ängar och så kan man vissla för att den ska komma tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: