Gallant Unicorn

Intervju med Juni Beedawn

Juni Beedawn - 14 aug
 
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat?
sedan 1 Juni 2014. 
 
Är du StarRider?
Ja, Lifetime. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Nej tyvärr inte. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Njaa, är ganska nöjd med min startis. 

Hur ofta och hur länge spelar du?
Oftast varje dag, minst 30 min. (mer när jag är med i en klubb/har vänner inne) 

Spelar du några andra spel?
Ja lite Minecraft och sims. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Mina fina pixelhästar :) 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
Den nya modellen av frieserhästen är ju sååå fin. Min matta nya frieser som heter Wolfway är just nu min favvo. 

Har du någon förebild i spelet?
Haley Rainstorm ;), Emelie Silverhaven, Brigitta Underhand, Courtney Silverhill, Esmeralda Silverforce. Men måste säga att hela Sneaky Dragons är en stor förebild på sso. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Nej ibland brukar jag ha på ljudet, det händer bara när vårt internet inte pallar att jag kollar på youtube samtidigt som jag spelar. 

Vad för sorts dator spelar du på?
HP Laptop, funkar helt ok. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Naja,j läser din och ibland läser jag Monokerus.se (esmes blogg) 

Vilken ras önskar du fanns i spelet?
svenskt fullblod. 

Ditt bästa minne i från spelet?
När jag gick med i Prime Stars nån månad efter att jag börjat spela. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
en blandning mellan klubbens clown och den seriösa :) 

Hur kommer det sig att du började spela?
Min dåvarande bästakompis sa att jag skulle testa. Jag blev fast och här är jag, hon har dock slutat spela. 
 
Vart har du ditt hemstall?
Steves. 

Önskefunktion i spelet?
ignorera alla förutom vänner och klubb- knapp. :)

Kommentarer
Postat av: Sigrid Winterdotter

Jag gillar de här intervjuerna!

2017-01-02 @ 13:52:20 - http://sigewi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: