Gallant Unicorn

Intervju med Renee Eveningknight

Renee Eveningknight - 08 nov
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat?
Jag har spelat i ca. 2 månader! 

Är du StarRider?
Ja, Lifetime! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Jag är med i Jupiter Heroes! 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Nej, jag älskar min Lupin! 

Hur ofta och hur länge spelar du?
Det blir allt från 10 minuter till 5 timmar! 

Spelar du några andra spel?
Ja, Minecraft och The Sims! 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Klubben och huvudstory. Samt hästarna! 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
Det måste nog bli min älskade Stormy. Han heter egentligen Stormhero och är en Frisisk Sporthäst! 

Har du någon förebild i spelet?
Ja, jag har Haley Rainstorm, Evelina Silverknight, Courtney Silverhill och Emelie Silverhaven! 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Lite blandat, ibland är spelmusiken riktigt härlig! 

Vad för sorts dator spelar du på?
Antingen en Lenovo laptop eller Dell stationär! 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Jag läser många. Mina förebilders samt Esme Silverforce, Rose Shadowlees och Vera Cloudnights 

Vilken ras önskar du fanns i spelet?
Jag skulle älska om svenskt halvblod kom till spelet.

Ditt bästa minne i från spelet?
När jag gick med i Jupiter Heroes 11/10-16 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Ehm, vet inte. Fråga Rea (Vera Cloudnight) 

Hur kommer det sig att du började spela?
Jag hade sett en del på YouTube men hade inte fått köpa star rider förens nu! 

Vart har du ditt hemstall?
Silverglades hästsportcenter (Vingården) 

Önskefunktion i spelet?
Att man kan leda hästarna ut ur stallet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: