Gallant Unicorn

Intervju med Sienna Sunhill

Sienna Sunhill - 13 aug
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat?
Jag har spelat sedan januari 2013. 

Är du StarRider?
Ja, jag är lifetime StarRider 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Jag är medlem i Alpha Kings. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Ja, men jag vet inte exakt hur den skulle se ut. 

Hur ofta och hur länge spelar du?
Jag spelar varje dag, oftast på båda mina konton, men ibland bara på Sienna. 

Spelar du några andra spel?
Nej, inte just nu. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Det viktigaste för mig är att ha bra vänner att spela med. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
Min favorithäst på Sienna är det fux färgade engelska fullblodet, han heter Honeydew. 

Har du någon förebild i spelet?
Nej, jag strävar efter att vara min egen förebild. Men jag ser upp till många andra spelare. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Det varierar, oftast lyssnar jag på musik, men ibland har jag ljudet som spelet på som omväxling. 

Vad för sorts dator spelar du på?
Jag spelar på en Macbook Air. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Nej jag läser inga bloggar, men jag följer ett par stycken spelare på Youtube. 

Vilken ras önskar du fanns i spelet?
Jag önskar att Lipizzaner fanns i spelet, då det är en av mina favorit hästraser. 
(Den här intervjun kom in innan Lipizzanerna kom till Jorvik)

Ditt bästa minne i från spelet?
Mitt bästa minne är nog när jag höll min första ridlektion och det kom fler än 5 personer, jag var överlycklig! 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Jag är nog lite mixad, jag kan vara både seriös och skämta hur mycket som helst, det beror på humör och vem jag pratar med. 

Hur kommer det sig att du började spela?
Jag började spela för att jag prenumererade på en bokklubb och då fick man spelen som SSO är inspirerade av och baserade på, och jag älskade dom spelen, så jag ville testa SSO också. 

Vart har du ditt hemstall?
Mitt hemstall är Moorland stallet, men jag funderar på att flytta till Vingården. 

Önskefunktion i spelet?
Jag vill ha väder i spelet, det är så långtråkigt att ha det eviga solskenet hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Sigrid Winterdotter

Intervjun är så utdaterad :p Han är inte med i AK längre ^^ (Känner honom haha)

2017-01-14 @ 12:21:03 - http://sigewi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: