Gallant Unicorn

Intervju med Tindra Dolphingirl

Tindra Dolphingirl - 15 aug
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat?
Jag har spelat sedan Januari/Februari 2014. 

Är du StarRider?
Ja, Jag är Lifetime. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Jag är ägare av en klubb vid namn Clever Roses, älskar klubben. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Det beror helt på, jag gillar min startis. Han är väl helt okej, jag har inget behov av att byta om jag så skulle få möjligheten. 

Hur ofta och hur länge spelar du?
Jag spelar varje dag, egentligen för mycket, Minst 3 h per dag. 

Spelar du några andra spel?
Ja, jag spelar spel som Minecraft, Roblox och The Sims 4. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Min klubb, vännerna och alla de underbara hästar som jag äger. Jag älskar spelet och utan den gemenskapen som jag har bland vännerna så skulle jag nog inte spela idag. 

Har du någon favorithäst?
Vad heter den, och vilken ras är den? Min favorithäst är Islandshästen, alla olika färger. Men min absoluta favorit är den gråaktiga, den heter Twinsoul. :) 

Har du någon förebild i spelet?
Inte direkt. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Jag har oftast på ljudet i spelet, det känns så skönt att höra hovslag. Men ibland när jag levlar är det skönt att höra på musik. 

Vad för sorts dator spelar du på?
Jag spelar på en PC. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Jag läser 2 bloggar just nu, det är din & Esmeralda Silverforce. Rekommenderar verkligen. 

Vilken ras önskar du fanns i spelet?
Mustanger skulle ju vara kul ändå. 
(Den här intervjun skickades in innan Mustangerna kom till Jorvik)

Ditt bästa minne i från spelet?
När jag skapade min första klubb. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Jag som person är mest rolig/humoristisk. Jag tycker det är kul att skoja och prata med folk. I klubben är jag mer seriös, även om min personlighet speglar sig igenom ibland. 

Hur kommer det sig att du började spela?
Min syster ladda ner spelet. Jag bara ville testa, eftersom jag då inte var hästmänniska. Sen började jag spela, levlade upp och nu står jag här i level 19 och spelar varje dag. 

Vart har du ditt hemstall?
I Valedale för tillfället. 

Önskefunktion i spelet?
Jag har direkt ingen för tillfället. Inte vad jag kommer på, jag är nöjd med spelet, men längtar till de nya hemstallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: