Gallant Unicorn

Intervju med Vilda Goldstar

Vilda Goldstar - 14 aug
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤

Hur länge har du spelat?
I ungefär 4 år tror jag 

Är du StarRider?
Japp, har varit lifetime i ca 2 år 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Japp jag är klubbledare i Sneaky rockets <3 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Nej, jag älskar min starthäst 

Hur ofta och hur länge spelar du?
Nu på sommarlovet ( som tar slut i övermorgon) så spelar jag varje dag i ca 3-6 timmar. 

Spelar du några andra spel?
Japp flera stycken bland annat minecraft, Roblox, Alica online. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Min klubb Sneaky Rockets 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
Jag kan nog inte välja bara en men här kommer några! Bravehope (det nya engelska fullblodet som är brunt) Morningmist (vit welshponny) Starstone (min starthäst) Midnightdancer (min nya frieser) 

Har du någon förebild i spelet?
Dig, Nemo, Sture, Flixekim,Emlan och några till :3 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Jag lyssnar ofta på youtube när jag levlar (vilket jag gör nästan hela tiden) eller skajpar med min klubb så har ofta ljudet av. 

Vad för sorts dator spelar du på?
En stationär dator som jag inte vet märke på. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Din, Emelies och kims, stures. 

Vilken ras önskar du fanns i spelet?
Lippizaner och Shetlandsponnyer ( hur söta hade inte de varit?) 
(Den här intervjun skickades in innan Lipizzanerna kom till Jorvik)

Ditt bästa minne i från spelet?
Hmmm svårt, något med klubben antagligen 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Haha vet inte riktigt, jag gillar att vara med mina vänner. 

Hur kommer det sig att du började spela?
Jag tyckte det såg kul ut och sedan fastnade jag för sso <3 

Vart har du ditt hemstall?
Valedale över sommaren men ska flytta till vingården imorgon tror jag. 

Önskefunktion i spelet?
Att kunna hoppa med människan! Det hade varit så mycket enklare 

Där var svar på alla frågor! Hoppas du gillar dem för det tog ett tag att skriva alla svar xD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: