Gallant Unicorn

Jag köpte en ny Mustang!

Förstår ni hur glad jag blev när jag såg dagens nyheter?
Alla tre Mustangerna är jättefina och det kan hända att det slutar med att jag köper alla tre haha!
Men, jag nöjde mig med en idag - en liten Dixiehäst!
Okej den har lite mer prickar och annan färg runt ögonen, men lite lik är den allt!
Dixie är så sjukt svår att ta kort på, står jag i boxen kryper hon upp i famnen på mig och ute har det inte vart lönt att försöka fota de senaste veckorna. Sånt skitväder! Nu har vi dock snö så förhoppningsvis hinner jag ta lite vinterbilder innan den töar bort. Köpte du nån häst idag?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ivy Yellowcake

Köpte samma! Såå söt. Ser ut som chiapudding ;D

2017-01-04 @ 20:36:39
Postat av: Rebecca Bluenose

Japp! Jag blev jätte förtjust i den tigererade hästen på nyheterna!❤️ (Aka Dixiehästen😂) Jag döpte dock min till Sapphirewater😃 Är min första mustang hittils men absolut inte den sista! Tyckte också om alla, mest Sapphire såklart! Men blev även väldigt förtjust i den gråa😍 Var dock inte lika förtjust i den bruna/fuxen... Vet inte riktigt varför jag inte fastnade i den?

Jag hoppades på en borkfärgad mustang idag, men man kan inte få allt! Jag är iaf väldigt intresserad av dessa mustanger! Utrustningen var också otroligt vacker, och jag har köpt hela❤️

2017-01-04 @ 20:38:07
Postat av: tindra persson

ja köpte den gråa så sööööööööööööööt!!

2017-01-05 @ 00:33:20
Postat av: Eva%20Bunnyland

Vill så sjukt gärna ha den gråa men har inte råd :P Bara 208 SC!!! Asså whut...

2017-01-05 @ 10:35:03 - http://evab.blogg.se
Postat av: Deborah Turtlehand

Så sööt!
Funderar också på att köpa den :)

2017-01-05 @ 12:55:38
Postat av: Sigrid%20Winterdotter

Vill ha alla. Vilken tur att jag inte har råd, haha!

2017-01-05 @ 15:40:34 - http://sigewi.blogg.se
Postat av: Riley

Köpte också den, hur söt liksom?

2017-01-06 @ 20:11:39
Postat av: Amelia Eaglefeather

Råkade ut för en bugg så jag köpte den svarta som jag redan har. GGAAHHH!! Men kör lite sc så jag fick köpa den gamla :)

2017-01-13 @ 22:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: