Gallant Unicorn

Näääeeeee

Jag satt och spelade in ett levlingshäng, tabbade ned spelet för att börja rendera videon för att hinna ladda upp den innan jag måste åka tillbaka till gården och kvällsfodra och när jag tar upp spelet igen får jag nätverksfel och nu kan jag inte logga in igen? Hade ju tänkt vara med på klubbmötet den här veckan i alla fall, känns som jag inte umgåtts med de i klubben på evigheters evigheter...
 
Och nu står det så här när jag försöker logga in:
 
Varfööööööör? 
 
Aja, hoppas det fungerar att logga in om en stund. Vill ju vara med på mötet haha!

Kommentarer
Postat av: Deborha Turtlehand

Det är bara att låta det laddda :) Det gör sådär för mig efter varje uppdatering.

Svar: Grejen är att jag har ju varit inne och spelet efter uppdateringen och det har stått stilla så där i över 20 minuter nu :(
ssohaley.blogg.se

2017-01-25 @ 20:02:43
Postat av: Alicia Kittenforce

Det händer mig hela tiden, jag brukar behöva ominstallera det :[

2017-01-25 @ 20:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: