Gallant Unicorn

Ooooh, spännande!

Har ni sett vad som ploppade upp på Facebook nyss?
(Om ni inte har Facebook / inte följer SSO på Facebook så är det ju inte så konstigt om ni inte sett det haha!)
 
 
Vad kan det här betyda? Fler Jorvikiska urhästar till oss? Fler uppdrag med Galloper Thompson? 
Jag älskar tränset på bilden, det ser så sjukt coolt ut! Vill haaaaa!
Men, om vi skulle chansa på att det kommer fler Jorvikiska urhästar då... Tror ni att vi kommer få veta mer om Gary Goldtooth som vi fick köpa hästarna av förra gången de kom till spelet (2016-06-08)? Jag tycker han verkade vara en väldigt intressant filur! Och hästen på bilden, den ser mer ut som en av de större hästarna i spelet än de Jorvikiska ponnyerna tycker jag? Kanske har de lyssnat på spelarna och gjort en större häst som är lika snabb som de stora hästarna i spelet? För det är en av anledningarna till att jag inte har mina Jorvikiska urhästar hemma så mycket - de är snabbare än en ponny men inte lika snabb som en stor häst = de kan varken mäta sig med de stora hästarna eller ponnyerna varken i vanliga tävlingar eller championat. Oavsett hur det blir (om det ens komemr nya urhästar så tycker jag hästarna i sig är sjukt coola, vackra både med sin speciella färg och med den vanliga färgen som de har när man är i närheten av civilisationen.
 
Men, jag kan erkänna redan nu att jag lär köpa minst en ny urhäst om de är lika fina som förra gången. En svart/gul hade ju varit drömmen haha! 
 
Så här ser de som kom förra gången ut:
 
Jag köpte ju alla tre förra gången, och jag gillar faktiskt alla tre! Men min favorit är nog den lila (men jag tycker bättre om den när den inte har sin magiska färg, jag är så svag för gråa hästar och jag tycker den är så fin med den svarta manen!). Köpte ni någon urhäst förra gången de kom till spelet och vilken är er favorit?

Kommentarer
Postat av: Melinda Winterforce

Jag köpte den röd/svarta och det är favoriten :)) Men sen ångrar jag också så sjukt mycket att jag inte köpte den lila/grå XD

2017-01-31 @ 14:50:28 - http://melindawinterforce.blogg.se
Postat av: Melinda Winterforce

Jag köpte den röd/svarta och det är favoriten :)) Men sen ångrar jag också så sjukt mycket att jag inte köpte den lila/grå XD

2017-01-31 @ 14:50:30 - http://melindawinterforce.blogg.se
Postat av: Tilda Southstone

Köpte faktiskt ingen av de p.g.a av att jag ett, hade redan en häst som jag älskade och fortfarande älskar så sjuuuuuuuuuuukt mycket! Två, jag ville inte göra av med star coins och tre köper ENDAST köldtåliga hästar!XD

2017-01-31 @ 16:32:00
Postat av: Allison Underhurricane

Köpte den blå/gråa men ångrar att jag inte köpte den röd/svarta xD

2017-01-31 @ 19:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: