Gallant Unicorn

Picknick och eventplanering

Idag så mötte jag upp massa trevliga spelare och hade picknick, lekte bakåtvänd kurragömma och grillade.
Jag vill inte kalla det fanträff för det låter så... Jag vet inte, ''jag är superkändis kom och titta på mig''?
Det kom många fler än jag räknat med och eftersom man inte kan se fler än 50 spelare på samma gång så blev det lite grinigt men det är ju tyvärr inget jag kan göra något åt... Jag ska klippa ihop en video från kvällen någon dag när jag hinner, just nu ligger allt fokus på att få klart nästa avsnitt av Onyx!
 
 
Snälla Elizabeth och Elise hjälpte mig när det blev för kaosartat haha!
 
Efter picknicken så kastade jag i mig middag och sedan var det dags att planera en eventvecka med Jamie.
Hon ska utbilda oss i konsten att utbilda hästar, jag tror det kommer bli jättekul!
 
Min Dixiehäst i spelet är verkligen lik min riktiga Dixie, äter så fort tillfälle ges haha!

Kommentarer
Postat av: Eva Bunnyland

Meh haha XD
Gillar att du säger din "Dixiehäst", det låter ganska kul :P

Svar: Haha jag har råkat snöa in mig på det smeknamnet :P
ssohaley.blogg.se

2017-01-09 @ 10:14:58 - http://evab.blogg.se
Postat av: Sigrid Winterdotter

Dixie <3

2017-01-09 @ 11:24:32 - http://sigewi.blogg.se
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Hjälper till om det så behövs ;D

Svar: <3
ssohaley.blogg.se

2017-01-09 @ 19:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: