Gallant Unicorn

Uppdateringsdaaaaag!

Haha är det bara jag som är mer taggad över onsdagarna än fredagarna? Livet som sjukskriven...
 
Men, i alla fall... Vad tror vi på idag?
Jag hoppas verkligen att snön får ligga kvar i alla fall en vecka till, jag behöver filma fler vinterscener till serien. Förra året så låg snön kvar ganska långt in i januari så jag håller tummarna! Jag bläddrade tillbaka i nyheterna och förra året fick vi leta efter de sista julklapparna och leta efter mandel i gröt när julen städades ut från Jorvik. Det ploppade upp en tillfällig frisörsalong i gallerian med gamla frisyrer men med nya och coola färger och så fick vi hjälpa James att städa upp Fort Pinta. Som om den latmasken skulle få för sig att göra något på egen hand ändå...
 
Jag antar att vi får samma ''julutstädaruppdrag'' i år som förra året, men jag hoppas vi får mer information om vad det är tänkt att vi ska den där soffan vi fick i ett uppdrag till. Jag vill möblera ju!
 
Jag passade på att ta en sista vinterbild i spelet igår på kvällen, man vet ju aldrig med SSO haha!
 

Kommentarer
Postat av: Angelica Silversong

Dem har tagit bort snön -_-

2017-01-11 @ 15:20:45
Postat av: Blurk!

Fin bild, du fångar alltid så vackra delar av Jorvik. ✨

Svar: Tack :)
ssohaley.blogg.se

2017-01-11 @ 21:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: