Gallant Unicorn

Dan här vill jag ha som nästa Urhäst!

Jag vet att jag skrivit om det tidigare,men hur snygg är inte den här kusen?
 
Om de släpper en ny modell av Urhästarna så vill jag verkligen ha en sån här!
Fast ja, kanske något uppdaterad ehe...
 
Jag blev lite besviken när de släppte den första omgången med Urhästar igen (inte för at de släppte dem igen, de var efterfrågade! Utan för att jag gärna hade sett fler/andra färger på den modellen...) då jag redan äger alla Urhästarna som gått att köpa i spelet. Ja, de är lite långsamma men de är ju så söta!
Jag vill gärna ha både fler färger och modeller :D

Kommentarer
Postat av: Sigrid Winterdotter

Den finns som urhäst ju!

Svar: Ja färgen ja, jag gillar modellen :) Lite gammaldags SSO liksom :)
ssohaley.blogg.se

2017-07-31 @ 14:54:34 - http://winterdotters.blogg.se/
Postat av: Cecilia Gladefield

Ja den där pållen har man suktat efter i flera år nu xD haha
Annars tror jag att mustangformen skulle vara ursnygg som urhästar ;))) Samt funky fjordingar skulle jag definitivt inte säga nej till ;D

Svar: Det hade varit så coolt! :D
ssohaley.blogg.se

2017-07-31 @ 15:22:42 - http://jorvikhantverkaren.blogg.se
Postat av: Eva%20Bunnyland

Jaaa! Såg videon med dig och Sasha som levlade utan att titta, den var jätterolig haha ^^

2017-07-31 @ 18:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: