Gallant Unicorn

Händer det äntligen?

Efter varje uppdatering (okej, i mån av tid och ork) så brukar jag ta en runda och se om de lagt in något nytt i någon av butikerna i spelet utan att skriva om det på nyheterna. Ibland är de sneaky haha!
Och titta här på "Aideen's rustkammare" i Valedale.
 
Nej det är inte själva utseendet på butiken jag syftar på, det har heller inte kommit något nytt vad jag kunde se,  utan det är insidan på butiken! Titta bara:
(Livet med en Morganhäst, alltså vad göra hon ens?)
Jag hoppas de gör så här med alla butiker, det är så skönt att kunna sortera sakerna!

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Jaa, vad roligt!!! Hoppas de fortsätter uppdatera så alla butiker blir så, mycket lättare att hitta och sortera det man vill ha! Även om jag är en person som hatar förändringar och jag kommer sakna det gamla utseendet på affärena men det här är ändå så mycket bättre 👍🏼 Hoppas du har en bra dag ❤️❤️

2017-07-15 @ 19:17:15
Postat av: Hedda Snowfire

Hoppas detta görs med garderoben också!
Skulle vara så skönt att kunna sortera efter färg osv bland alla sina kläder.
Menmen, affärerna är iallafall ett steg närmre :D

2017-07-18 @ 13:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: