Gallant Unicorn

Mysiga människor på Marshmallow Clouds

Lite bilder från gårdagens livestream på Marshmallow Clouds!
(Mina livestreams sparas på Youtube så att det går att se dem i efterhand med!) 
 
Streamen som jag planerat skulle bli runt 1 timme lång blev 2 timmar lång, jag ville inte gå ifrån alla snälla människor! Men, jag var ju tvungen att ta hand om lilla valpen... Jag bara gick ifrån datorn utan att logga ut för att de som inte sett mig under streamen (lite tråkigt att man inte kan se alla, dock så förstår jag ju varför de gjort så) skulle få en chans att ta en bild om de ville. När jag kom tillbaka stod de här kvar, så söta!
 

Kommentarer
Postat av: Eva Bunnyland

Smart att låta det stå på! Är det 50 st man kan se åt gången eller vad är det?

2017-07-10 @ 13:52:05 - http://ssocommunity.blo.gg
Postat av: Agathe

Haha, jag blev med på bild :))

2017-07-10 @ 14:30:22
Postat av: sso isabella

Hehe blev också med på bild

2017-07-11 @ 14:08:18
Postat av: Anonym

Jag missade det igen!!

2017-07-11 @ 22:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: