Gallant Unicorn

Skattjaktsshorts

Jag är inget fan av shortsen i spelet...
Men jag gillar verkligen mönstret på de här shortsen jag fick i skattjakten idag!
 Mönstret är väl samma eller i alla fall liknande som det som finns på en tröja i spelet (en turkos)?
 
Ledsen att det bara kommer upp information om vad jag fått i skattjakten, men helt ärligt så gör jag inte så mycket annat i spelet just nu... I morgon är det ju onsdag så då hoppas jag på en större garderob!
Eller uppdrag, eller vad som helst egentligen vill bara ha något att göra...
(Plix SSO det är min födelsedag i morgon, jag önskar mig en stor garderob haha!)

Kommentarer
Postat av: Signe Swordstar

Hoppas att dom lyssnar på dig för din födelsedag! ;)

2017-07-04 @ 14:06:50
Postat av: Ebba Highland

En större garderob snälla!!! Asså nu börjar till och med jag få trångt i min garderob och jag har alltid varit den som nästan aldrig köper något! Det kommer ju bara mer och mer kläder hela tiden också så en större garderob är väl vad de flesta verkligen skulle behöva. Så roligt om det kommer imorgon på din födelsedag! Haha skulle va så himla bra 👍🏼. Jag hade för mig att du fyllde år den 7 men måste ha tänkt fel och tänkt 7 istället för 5/7, kollade på min kalender och där stog det iaf 5 också så det är bara min hjärna som har rört till det, haha. Men för din (och min egen också) hoppas jag på större garderob imorgon på din dag! ❤️❤️
Kram Ebba Highland 🦄

2017-07-04 @ 14:30:33
Postat av: fina fisken berta!

Jag skrev till starstable på facebook och dem sa att det med att man kunde ta av sig huvudbonaden och handskarna råkade smyga med i förra uppdateringen och att det kommer inom snar framtid. Det va inte helt klart än. WOHO! :D

2017-07-04 @ 22:24:36
Postat av: Ebba Highland

Bam för att du inte har lagt ut nåt om att du fyller år än, det blir väl till att kommentera detta inlägg. Grattis finaste snällaste Janni! 🎈🎁 Jag hoppas du får världens bästa dag och att du får större garderobsutrymme, det är du verkligen värd!! Du är en av de finaste människorna jag har träffat och du har räddat mitt liv flera gånger om. Utan dig vet jag inte hur mitt liv hade sett ut idag, du har fått mig att orka kämpa för det jag vill med mitt liv! Du har många gånger om gjort mig så himla glad, det behövs inte mycket heller. Varje gång du svarar på nåt i chatten, varje gång du svarar på en kommentar, varje gång du lägger upp en video gör du mig lycklig hur jag än mådde precis innan, jag är så himla glad att jag hittade dig och att jag har den stora äran att vara din vän på Sso. Nu har jag nog babblat klart men jag älskar dig och jag önskar dig världens bästa födelsedag!!!
Puss och kram!❤️
/Ebba Highland
PS dina levlingshäng är typ det mest genialiska någonsin och typ det bästa som har hänt mig😻😻

2017-07-05 @ 09:34:58
Postat av: Ebba Highland

Grattis bästa Janni!!❤️❤️ Kom på en sak till. En av anledningarna till att jag älskar dig är att du alltid är så himla snäll och hjälper till med allt, flera gånger har du suttit och hjälpt mig lösa problem och prata ut om saker jag har haft så mycket ångest för. Jag kommer aldrig glömma det och du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta❤️
Älskar dig!
/Ebba Highland

2017-07-05 @ 09:39:03
Postat av: Emelie Sharkfire

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN JANNI!!!!!!❤❤❤❤❤

2017-07-05 @ 10:19:53
Postat av: Ebba Highland

Det blev tyvärr ingen större garderob😔 men tre fina araber som jag vet att du också har pratat om att du ville ha! Den apelkastade är ju nästan samma färg som den du la upp en bild på att du ville ha för några dagar sen ☺️. Jag är böjd med uppdateringen och hoppas du är det också, grattis igen!❤️

2017-07-05 @ 11:48:35
Postat av: Sigrid Winterdotter

Varför får du alla fina saker? :(

2017-07-05 @ 12:16:41 - http://winterdotters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: