Gallant Unicorn

Alla Nemos hästar är levlade...

De senaste veckorna har jag levlat Courtney Silverhill aka Nemo's hästar och idag blev jag klar med den sista.
 
Så, nu är det dags för att köpa en ny häst på mitt eget konto och jag hoppas verkligen att bilden som Starstable laddade upp på sitt Instagramkonto är en sneak peek på en uppdaterad version av de arabiska fullbloden för det är något som så många velat ha i evigheter. Varje gång jag fått frågan om vad för häst jag skulle vilja ha in i spelet så har mitt svar varit Connemaror eller en uppdaterad arab... Hoppas de kommer i morgon!
Och jag tycker allt att det här ser ut att vara en arab, eller vad tror ni?
 
En annan sak jag funderade över är vart de valt att placera hästen på bilden, jag får det till att det är nedangör Dew's i Epona. Att vi skulle få veta mer om den platsen och kanske till och med få rusta upp gården eller i alla fall veta mer om den vore ju rena drömmen! Gården är så vacker men känns lite bortglömd. Men, det är kanske bara önsketänkade och antagligen så valde de platsen enbart för den fina utsikten, jag blir överlycklig ''bara'' vi får nya araber eller vilken ras som helst egentligen haha!

Kommentarer
Postat av: Alyssa Shyfall

Jag tror också att det är en uppdaterad arab som är på bilden på grund av den höga svansen och den urgrävda nosryggen.
P.S älskar dina videos❤

2017-06-06 @ 22:30:31
Postat av: Cecilia Gladefield

Hoppas på en fin gråskimmel :D Är så taggad, har också önskat en uppdaterad version av de arabiska fullbloden så länge nu <3

2017-06-07 @ 07:52:58 - http://jorvikhantverkaren.blogg.se
Postat av: Signe Swordstar

Att få röja upp på dews gamla gård vore skit kul!

2017-06-07 @ 16:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: