Gallant Unicorn

Äntligen!!

Jag gillar att lyssna på musiken i spelet, särskilt när jag bara rider runt för att ta bilder.
Men, jag brukar välja att inte ha musiken igång i spelet (jag veeeeet att den finns på Spotify nu, men det är en helt annan upplevelse att faktiskt ha musiken på inne i spelet så att man får den där mäktiga känslan när man rider in i Dinodalen tex!) på grund av att man blir helt överrumplad av hovslag från hästar som är i närheten... Men nu är det (återigen) slut med det! Det har inte funkat att stänga av just ljudeffekterna för mig på evigheter (hovslagen hördes ändå) men nu med dagens uppdatering så fixades det så jag är så glad!
 (Dock så hoppades jag på att de skulle fixa så att muspekaren inte syns på bilder igen men nope...
Men men, det har blivit en sån vana att sitta och hålla in högerklick så ja. Struntsamma helt enkelt haha!)
 
Nu ska här göras midsommaruppdrag, har inte hunnit spela förrän nu eftersom jag har fixat med huset.
Vi ska måla grunden och trappan ute så det var en del att förbereda :)

Kommentarer
Postat av: Filipa

Jag tycker det är bra att de försöker förbättra kamerainställningarna, men när jag först loggade in förstod jag ingenting. Jag blev liiite stressad när jag trodde allt var förstört, min kameravinkel var liksom rakt uppifrån, det var omöjligt att se någonting förutom huvudet på min spelare, min hästs rygg och golvet (vilket ju inte är så bra om man är som mig, krockar in i allt), och jag fattade först inte hur man vred med datamusen. Men det löste sig, och även om jag tycker detta sätt är krångligare så är det väl en vanesak...

2017-06-22 @ 05:55:45
Postat av: Emelie Sharkfire

ÄLSKAR DUG JANNI!

2017-07-02 @ 22:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: