Gallant Unicorn

Bilder på Valedale

På Facebook så händer det ofta att spelare efterfrågar bilder för att redigera.
Så jag tänkte att jag skapar en kategori med bilder som det är fritt fram att spara från min blogg!
Jag skulle ju uppskatta om ni skriver att bilden är från mig, men jag kommer inte att hota er med polisen om ni inte gör det. Jag känner att det ändå är så lätt att bara ta en bild utan tillåtelse, så jag ger er helt enkelt tillåtelse att ta bilder från den här kategorin! Som sagt, jag blir glad om ni skriver att ni tagit originalbilden från min blogg men det är inget måste! Ha så roligt med bilderna! ❤
 
Jag har planer på att fotografera alla byarna i spelet, men det tar ju sin lilla tid så jag tar en i taget,
den här gången blev det vackra Valedale (och lite av Hollow Woods med)!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tyra Yellowgirl

Underbart! Tack så mycket! :)

2017-06-02 @ 17:11:33
Postat av: Signe Swordstar

Hur har du gjort så inte karaktären eller hästen syns?

2017-06-02 @ 18:22:56
Postat av: Piper Archyard

Vad snällt av dig! Och vilket öga du har för bilder, supersnygga allihop! :)

Svar: Tack så mycket! :D
ssohaley.blogg.se

2017-06-02 @ 19:18:24 - http://archyard.blogg.se/
Postat av: Matilda Southtree

Ååh så fina bilder! <3

Svar: tack ♥
ssohaley.blogg.se

2017-06-02 @ 21:46:36
Postat av: Ebba Highland

Men guud vilka fina bilder!! HUR tog du dem?!!! Haha nej men så sjukt fina och vilken rolig/bra ide, kanske lånar någon för att träna lite även om jag nästan aldrig redigerar bilder (är så sjukt dålig haha) men att prova och träna lite skadar ju inte!
/Ebba <3

Svar: Taaaack, gulle! ♥
ssohaley.blogg.se

2017-06-03 @ 12:29:33
Postat av: Meja Starbridge

Åh vad fina bilder! Klippte du ur gubben ur bilden eller hur exakt gjorde du?

2017-06-03 @ 14:33:50
Postat av: Stella Eveningdotter

Så fina bilder😮

2017-06-05 @ 13:52:54
Postat av: Stella Eveningdotter

Så fina bilder😮

2017-06-05 @ 13:52:57
Postat av: Evangeline Peacesea

Älskar din nya flik med bilder som är fria att använda! Tack så mycket Haley! Och du är verkligen duktig på det här med att fota och vrida kameran så att figuren inte syns (jag själv suger bokstavligen...) Kramisar Evi <3

Svar: Åh tack så mycket! :D
ssohaley.blogg.se

2017-12-11 @ 09:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: