Gallant Unicorn

Inga mer vantar mitt i sommaren!

Jag älskar när de lägger in såna där sneaky saker utan att skriva om dem, 
nu kan man ta av sin karaktär handskarna och huvudbonaden (man har ju kunnat dölja huvudbonaden innan men nu kan man ta av den helt!) det bästa är att andra ser att du tagit av dem!
Det har varit lite krångligt att spela in vissa scener till serien eftersom de andra karaktärerna har varit tvungna att ha någon form av huvudbonad på sig hela tiden. För att inte tala om de där handskarna som vi varit tvungna att dras med även mitt i sommaren haha!
Nu är det slut med det!
 
Det känns så himla skumt att se karaktären utan vantar!
 
Var bilderna som de laddade upp när det var dubbla Starcoins kanske en liten hint?
(På tal om de bilderna, de var såååå fina!)
 

Kommentarer
Postat av: Filipa

Tycker det är kul att man kan ta av handskar och huvudbonad, dock kommer jag nog bara använda det i jorvik city, stranden och hemstallet då jag tycker att man alltid ska rida med hjälm och handskar. Sen kan jag rida med westernhatt, och tomteluva och midsommarkrans såhär runt högtiderna (i spelet alltså, aldrig IRL) men annars är det hjälm som gäller... Ha det bra ❤️

2017-06-29 @ 07:42:20
Postat av: Meja Starbridge

Åh! Det har jag inte ens märkt.. Ehehe, får väl logga in och kika :3

2017-06-29 @ 10:36:57
Postat av: Meja Starbridge

Åh! Det har jag inte ens märkt.. Ehehe, får väl logga in och kika :3

2017-06-29 @ 10:37:09
Postat av: Melinda Northbrooke

Verkar som dom tog bort den funktionen idag ..

2017-06-29 @ 18:53:48
Postat av: Signe Swordstar

Tyckte det var skit kul att dom la till det :)

2017-06-29 @ 20:30:09
Postat av: Esther Loudfield

Jag har försökt men det funkar inte... :(

2017-08-06 @ 19:04:15 - http://estherloudfield.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: