Gallant Unicorn

Jag älskar de här uppdragen!

Har ni gjort de dagliga uppdragen hos Jamie?
Jag gick ju upp en ryktesnivå för ett tag sedan och eftersom jag är en tönt när det kommer till att samla på mig xp i spelet (haha jag gillar att göra uppdragen med så klart!) så har jag fortsatt att göra de dagliga uppdragen. Jag blev riktigt glad när man fick ett nytt sorts dagligt uppdrag efter att man gått upp i ryktesnivå!
 
Jag gillar ju skattjakter och liknande saker så för mig är den här sortens dagliga uppdrag perfekt, det är liknande varje dag men ändå inte riktigt samma sak eftersom leveransen ska till olika personer!

Kommentarer
Postat av: Nadine Moonpeak

Jag har inte ens börjat... 😒

2017-06-13 @ 20:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: