Gallant Unicorn

Så där ja, tack för den här gången Jamie!

Eftersom så många har haft skolavslutning och väldigt få var i skolan (jag städar på en låg och mellanstadieskola just nu) så var jag klar lite tidigare på jobbet så jag loggade in och gjorde dagliga med Jamie...
 
Det gick ju sjukt fort att gå upp i rykte med Jamie!
Så, jag gjorde uppdraget (den här gången tänker jag faktiskt ladda upp bilder, har man inte gjort de dagliga så får man faktiskt skylla sig själv lite hehe) som blev tillgängligt:
 Att fika med Jamie innebär tydligen alltid en tupplur haha!
 
 Fikastunden drog verkligen ut på tiden, vi fikade visst hela natten ehe... 
(Jag satt och var lite småtörstig när jag började med uppdraget, det blev inte bättre av att se all läsk som stod på bordet!) 
Jag blev så himla glad när jag såg vad det var jag fick som belöning för att ha fikat hela natten, 
ett matchande par rosetter i den nya modellen!
Jag köpte schabraket (som matchar rosetterna) som blev tillgängligt i butiken med, och en sockersöt t-shirt!
 
Så, nu ska jag levla tills servern stänger ned. Och sedan hoppas jag (som vanligt) på en större och uppdaterad garderob i dagens uppdatering. Dock så hintade ju SSO om något med Islandshästar på sitt Instagramkonto så jag vet inte riktigt vad jag ska tro? Kanske ett töltrace? För det känns ju som att det borde vara något som har specifikt med Islandshästar att göra eftersom det var de som var i fokus på bilden...
 
De ser ju inte direkt ut att vara klädda för kyligt väder, så jag antar att det inte har något med Dinodalen att göra. Dessutom finns det ju andra raser som är anpassade för Dinodalen...
 
 Och det bör väl vara dags för midsommar snart?
Tagga att få fel krans i år igen då? Haha ja jag är fortfarande bitter över att ha fått en gammal krans två år i rad. Det var ju kul att samla på dem och ha en från varje år och nu har jag istället flera likadana kransar  ¯\_(ツ)_/¯

Kommentarer
Postat av: Renee E

Oh.. Kanske borde ta tag i ryktet hosJamie om man får en så snygg rosett vid populär :D

Svar: Ja det tycker jag absolut! :D
ssohaley.blogg.se

2017-06-14 @ 20:22:05
Postat av: Signe Swordstar

Midsommar uppdragen kommer nog nästa vecka på onsdagen, två dagar innan midsommar. Litar dock inte riktigt på sso, snön kom ju en vecka efter lucia 2016 xD

Svar: Haha ja det känns som om man aldrig vet riktigt med dem :P
ssohaley.blogg.se

2017-06-18 @ 11:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: