Gallant Unicorn

Spännande!

Nej men titta!
 
Särskilt den understa låter spännande!

Kommentarer
Postat av: fina fisken berta!

Oooooooo nu vart jag nyfiken!

2017-06-30 @ 13:45:38
Postat av: Signe Swordstar

Någonting med mustanger, en tävling om att föda upp föl låter fel. Ingen aning faktiskt

2017-06-30 @ 13:59:18
Postat av: Sigrid Winterdotter

Alltså, är det en endast-för-mustanger-western-tävling kommer jag bli jätteglad! Tycker det är så roligt med såna tävlingar, jag undrar om det kommer bli någon form av reining då man ska springa och bocka på ett ställe? Eller tänk ett lippizzaner-race, man ska rida igenom ett dressyrprogram? Hur coolt hade inte det varit?!

Svar: Det hade varit så kul! :D
ssohaley.blogg.se

2017-06-30 @ 16:37:44 - http://winterdotters.blogg.se/
Postat av: fina fisken berta!

Man kan inte ta av sig handskarna längre!! :/ Eller hjälmen/mössan....

2017-06-30 @ 21:25:38
Postat av: Amaranta pinklee

undrar vad den överstaskulle kunna bli? hoppas på att den är som alla hjärtans dag tävlingen eller liknande! kanske skulle lowa kunna hålla i den?

2017-07-04 @ 11:42:49
Postat av: Eva Bunnyland

:OO FestivalJumpCompetition var nog hopptävlingen från öppet hus, men den understa? Wow! Ska det komma en mustangtävling? :O Jag skulle bli SÅÅÅ glad om det kom en westerntävling! Har en westernoutfit klar ;)

2017-08-18 @ 19:16:03 - http://ssoeva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: