Gallant Unicorn

Vad hände här då?

Helst plötsligt var det visst lördag. Hur tusan gick det till?
Veckan bara rullade på med jobb, fix hemma, riktig ponny, hundar, katter, studentfirande och ja... Det var helt enkelt mycket den här veckan! Men, nu är det lugnt och skönt igen och jag har parkerat mig framför datorn med en kall Coca Cola och en skål med linschips. Nu ska här spelas! Okej jag ska spela en stund, sedan ska jag redigera en video... Men liiiite spelande hinner jag klämma in! Bland annat så ska jag spana på en ny häst då jag fått slut på hästar att levla haha, lyxproblem?
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniela zebravalley

Hahhha jag har ca 17 hästar att levla ;) ❤

2017-06-18 @ 09:35:46
Postat av: Alva Lionrock

Jag har 19 hästar, två av dem är i level 15 xD

2017-06-18 @ 11:10:20
Postat av: Eva Bunnyland

Du ska vara glad för det, har minst 15 hästar kvar att levla! :P

2017-06-18 @ 12:34:55 - http://bunnybridges.weebly.com
Postat av: Ellen Westheart

Haha har 19 hästar, spelat i 5 år men bara orkat levla 3 st till level 15 xD

Svar: Haha åh, då har du att göra i alla fall? :P
ssohaley.blogg.se

2017-06-18 @ 21:12:52 - http://westheart.weebly.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: