Gallant Unicorn

Varföööööööör?!

Grafiken i spelet är hemsk efter gårdagens uppdatering. Och snälla, kom inte och försök påstå att det är min dator det är fel på. Det är många som råkat ut för samma sak och det vore ju väldigt skumt om vi var flera stycken som samtidigt fick samma fel på våra datorer. Det här felet ligger hos spelet, inte i våra datorer. Ja, jag förstår också att saker och ting kan gå fel, men jag tycker att det är rent ut sagt pinsamt hur en del spelare försöker få det att framstå som att det aldrig kan vara fel på spelet utan att felet alltid ligger hos oss... 
Det här schabraket är ett tydligt exempel på att något är väldigt fel:
Före gårdagens uppdatering:
 
Efter gårdagens uppdatering:
 
Och min stackars fina starthäst, han är helt smetig :(
 
(Självklart har jag inte ändrat några inställningar, det är samma som jag alltid haft...)

Kommentarer
Postat av: Alice Lightdotter

Så är det för mig med, så otroligt iriterande..

2017-06-29 @ 20:41:42
Postat av: fina fisken berta!

Samma sak hände mig. Jag mejlade support och dom sa att flera hade problemet. Och att dem nu försöker komma på vad det kan bero på, fixa det.

2017-06-29 @ 21:55:13
Postat av: Signe Swordstar

Säkert att det inte är inställningarna? SSO ändrade mina aoutomatiskt igår :/

Svar: Nej, jag hade exakt samma inställningar som innan :/
ssohaley.blogg.se

2017-06-29 @ 22:42:20
Postat av: Iris opalsten

Hej det har inte hänt så för mig eller inte vad jag kan se. Men jag var på din träff igår. Hade längtat såååå mycket då du är typ min största idol. Förutom Marcus och Martinus men blev så besviken då jag och dem i min klubb inte kunde se dig 😭 Min kompis kollade på livenoch du såg inte heller oss. Hoppas du kan ha en till träff på MC så jag kanske får en chans att se min idol😄

2017-06-30 @ 00:52:55
Postat av: Filipa

När jag rider in i epona blir de stora stenarna som finns lite överallt helsvarta, och de har ingen textur. De är som tredimensionella tomrum. Jag har aldrig haft några problem med min dator med sånt, så jag tror inte det är den. Hoppas verkligen detta fixas till snart!

2017-06-30 @ 06:47:48
Postat av: Evve

Mina sadlar är alla helt fruktansvärda, alla ser ut som smet, inget annat är det fel på men just sadlarna...

2017-06-30 @ 09:19:43
Postat av: judith

för mig är skärmen jätte konstig för den är jätte insomat så jag blir jätte ledsen. jag har frågat sso vad man ska göra men ingen i familjen fattar vad man ska göra för det var typ ta bort de gå in på den här dartor och sånt :c

2017-06-30 @ 09:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: