Gallant Unicorn

Åh så fint!

Jag blev så glad när jag läste nyhterna igår och såg att det vankades uppdrag med familjen Rockwell!
Eftersom jag vaknade med migrän så väntade jag lite innan jag loggade in och hoppades på att huvudvärken skulle ge med sig, men när den envist bet sig fast så struntade jag i mitt dunkande huvud och satte mig vid datorn igen. Jag var så taggad på uppdragen, och jag blev inte besviken!
Min stora Urhäst som jag gett mig på att levla fick följa med på uppdrag!
 
Är det här första gången vi ser en NPC sitta på det här viset? Kan inte komma på att någon annan NPC suttit så tidigare i alla fall... Och håret?! Jag älskar den här frisyren! Snälla SSO, det var evigheter sedan det kom en ny frisyr till spelet och jag tror inte någon skulle protestera om det kom en ny frisörsalong där man kunde välja den här frisyren (samma som Elizabeth har?)...
 
Att smyga runt nere i bunkern är alltid lika spännande! Och uppdragsserien var väldigt välskriven, när vi sedan fick komma i  familjen Rockwell's hus så jublade jag av glädje (okej jag satt i alla fall och log haha), jag älskar när vi får se lite mer vardagsaktiga saker i spelet så som hus! Jag ville plocka ut den här garderoben och sätta den i mitt eget hus, så fin! Det första som slog mig var att allt det här jobbet med nya fina möbler kanske var en hint om vad som komma skall med möblerna vi fick i uppdragen när vi fick utforska de nya delarna av Jorvik City?
 
Det här var bland det sötaste jag sett i spelet, och då skulle jag inte direkt kalla mig själv en romantiker...
 
Uppdragen var så spännande, och jag blev lite snopen när de var över... Jag var så inne i storyn haha!
Nu ser jag fram mot att göra uppdragen på mina andra konton, vissa uppdrag har jag inget emot att göra om flera gånger!  Vad tyckte ni om uppdragen?

Kommentarer
Postat av: Renee Eveningknight

Uppdragen var väldigt roliga, och plus i kanten för att Sso äntligen har avslutat en lös tråd. Mer sånt!

2017-03-30 @ 15:15:33 - http://starstablerenen.blogg.se
Postat av: Wilma

Tyckte detta uppdraget var jätteroligt! Men som vanligt var det för kort, man vill bara ha mer och mer :D

2017-03-30 @ 19:48:53
Postat av: Sienna Orangenest

de här uppdragen var jätte roligt!!

2017-04-01 @ 07:58:43
Postat av: hilma p

haha trodde först innan jag spelade detta att det var ett barn spel men det kom en liten puss och då vart jag VÄLDIGT förvånad ;D

Svar: Jag tror de flesta barnen ser människor i sin omgivning pussas i verkligheten med ^^
ssohaley.blogg.se

2018-04-26 @ 14:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: