Gallant Unicorn

Guldletarn'

Jag har fått allt (tror jag) som man kan få av Chaun nu, så jag ''behöver'' inte leta mer guld men jag har ändå inget annat att göra i spelet just nu så jag fortsätter att leta guld ändå. Jag kommer spara det till nästa år, och om det skulle bli så att Chaun inte kommer tillbaka så får man ändå lite Shillings för att sälja guldet... 
Skulle lägga in en bild på min karaktär när hon hamnade mitt uppe på en hög och skulle gräva, men Fraps har lite problem med attityden just nu så det blev ingen bild ehe... Men så här har jag myst runt och grävt,
i myskläder på en ponny! Fancy outfit's i all ära, men helt ärligt så är det nog så här jag skulle sett ut om jag helt plötsligt vaknade upp i Jorvik  ¯\_(ツ)_/¯
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: