Gallant Unicorn

Jag har glömt att visa er en sak

Förra veckan (tror jag det var...) så köpte jag en liten ponny som jag helt glömt att visa er, jag kunde inte låta bli!
 Jag som redan hade lite panik över att jag hade olevlade hästar i stallet (jag brukar inte köpa en ny häst förrän alla mina hästar är i level 15, men eftersom Urhästarna bara fanns tillgängliga i en vecka så köpte jag alla tre...) nu har jag bara en Urhäst kvar att levla, och så den här ponnyn då. Men jag tror faktiskt att jag väntar lite med Urhästen. Eftersom jag levlat två stycken efter varandra så tror jag att risken finns att jag tröttnar lite på att levla hästar av den modellen, och nu när man inte måste skicka iväg hästar man inte vill ha i stallet till hästön utan kan låta dem mysa runt i en hage så känns det lite bättre? Haha försvarar mitt hästköparbeteende här...
 

Kommentarer
Postat av: Eva Bunnyland

Asså du är ju asduktig jämfört med mig :P Jag har över 20 hästar och runt 5 st är fullt levlade... x)

2017-03-02 @ 18:05:53 - http://evab.blogg.se
Postat av: Eva Bunnyland

Och gullig ponny också btw <3

2017-03-02 @ 18:06:19 - http://evab.blogg.se
Postat av: Klara

Vad har hänt med alla intervjuer

Svar: Ja du, du får fråga blogg.se vad som händer med de tidsinställda inläggen...
ssohaley.blogg.se

2017-03-04 @ 23:02:46
Postat av: Alva Lionrock

Hur lång tid brukar det ungefär ta för dig att levla en häst från level 1 till 15?

2017-05-12 @ 21:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: