Gallant Unicorn

Livet hände...

Anledningen till att jag inte uppdaterat är att en av mina vänner ringde mig i tisdags och frågade om hon fick sova hos mig. Hon var väldigt ledsen så jag släppte allt annat för att vara med henne, vänner går före ett spel helt enkelt... 


Jag har bara varit inne en stund igår och jagat lite regnbågar, blev jätteglad när jag såg att de kommit tillbaka! Så kul event! Har fått två nya saker än så länge, tänkte fota sen när jag (förhoppningsvis) fått alla nya saker... Tyvärr så missade jag både gårdagens möte och kvällens event. Lite surt när vi äntligen fräste runt med våra ponnyer men jag har både Ellie Northfall och Sasha Duskgirl hemma hos mig så vi kommer nog att spela lite i morgon så då ska hör jagas regnbågar! Har ni fått något kul från Chaun? Har sett att det finns ett "husdjur" och det vill jag ju gärna ha, trots att jag inte tar ut mina husdjur mer än någon gång i halvåret haha! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: