Gallant Unicorn

Allt går lite långsamt idag...

Temperaturen har hållit sig en bit över 25 grader här där jag bo idag, visst jag uppskattar absolut det fina vädret men när det kom så plötsligt så blev det lite av en chock och allt har varit segt idag.
Jag åkte ut till stallet tidigt på morgonen för att förse min lilla rosanosade ponny med solskydd och flugspray. Men redan då var det riktigt varmt! Så det blev inte så mycket gjort idag. Det var faktiskt för varmt för att sitta och spela så jag var bara inne och levlade em sväng och sedan fick jag ge upp. Tror jag behöver en större fläkt till datorrummet om det ska fortsätta så här haha!
Jag har fortsatt med Courtney's hästar, just nu levlar jag hennes sockersöta Welshponny!
 Det kändes nästan svalkande att rida in i Dinodalen med snön som yrde när det var så varmt!

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Men åh, vad skönt! Här hade vi bara ca 15 grader idag. Fredag var det runt 25 och det var så skönt att jag gick runt ute i bara linne stora delar av dagen (då är jag ändå väldigt frusen av mig) men idag var all värme borta☹️. Mysigt för dig iaf att vara i stallet med finaste hästen!😍 Ska ut till mina små sköthästar imorgon och hoppas på bättre väder så jag kan duscha dem men men vi får väl vänta och se hur det blir☺️
Kram Ebba ❤️

2017-05-21 @ 00:01:48 - http://maddeflun.blogg.se/
Postat av: Ebba Highland

Men åh, vad skönt! Här hade vi bara ca 15 grader idag. Fredag var det runt 25 och det var så skönt att jag gick runt ute i bara linne stora delar av dagen (då är jag ändå väldigt frusen av mig) men idag var all värme borta☹️. Mysigt för dig iaf att vara i stallet med finaste hästen!😍 Ska ut till mina små sköthästar imorgon och hoppas på bättre väder så jag kan duscha dem men men vi får väl vänta och se hur det blir☺️
Kram Ebba ❤️

2017-05-21 @ 00:02:03
Postat av: Eva Bunnyland

En ponny i Dinodalen seriöst!!!!
Haha nej men låååångsamt ._.
Har varit riktigt skönt här hos mig några dagar, runt 15°C
:)

2017-05-25 @ 14:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: