Gallant Unicorn

Får vi orientera i morgon?

Kommer ni ihåg att jag skrev om den där orienteringstjejen som ploppade upp utanför Valedale för några uppdateringar sedan? Hon försvann från spelet igen efter ett litet tag så jag antar att det inte alls var meningen att hon skulle komma in i spelet riktigt än? Inlägget jag syftar på är det HÄR!
Här är en av bilderna jag tog då:
 
Tidigare idag när jag var inne och spelade lite så fotade jag det här:
 
Lite tydligare:
 
Så spännande!
Det hade varit så kul att få in något helt nytt i spelet vad gäller tävlingar,
så jag hoppas på att det här kommer till spelet i morgon!
 
När tjejen som stod utanför Valedale kom till spelet så trodde jag att det var ett uppdrag på gång, men som det ser ut på resultatlistorna så verkar det som om det är en ny tävling och inte ett uppdrag...
Hoppas, hoppas, hoppas att jag har internet som vanligt igen i morgon så att jag kan få utforska det samma dag som det kommer! Om inte så får jag väl försöka koppla upp mig via mobilen och titta lite fort!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det skulle verkligen vara kul om den kom som en ny tävling som kommer finnas kvar i spelet och ge xp till hästen!

2017-05-02 @ 15:54:49
Postat av: Ebba Highland

Åhh, det skulle vara så roligt och spännande med en helt ny sorts tävling, har länge väntat på något annat än de tävlingar som finns nu (även om de som finns är roliga och olika de med) så jag är såå taggad på detta, hoppas det kommer imorgon! Vad roligt att du kom in och fick spela lite, så jobbigt när saker bara krånglar! :(
Hoppas du har det bra och att det blir orienteringstävling imorgon! haha
Kram på dig <3
/Ebba Highland :)

2017-05-02 @ 20:10:27
Postat av: Signe Swordstar

Hoppas! :D

2017-05-03 @ 07:35:30
Postat av: Fiona Appledew

Spännande! Även om det inte blev den här veckan borde det ju komma snart. Hennes anslagtavla står förövrigt kvar där bredvid staket, den är bara osynlig. Jag råkade springa in i den för nån vecka sen. Det finns helt klart ett ogenomträngligt objekt där.

Postat av: Felicia

Bara jag som inte var så uppmärksam på det?

2017-05-04 @ 19:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: