Gallant Unicorn

Globala chatten är borta för mig

Jag vet inte vad som händer med spelet just nu, allt är helt galet för mig!
Först så var Jamie's dagliga uppdrag där man ska baka helt buggat så jag fick göra om det TRE gånger för att kunna baka en paj. Sakerna försvann ur ryggsäcken trots att jag inte hunnit flytta dem och det jag skulle använda bytte ikoner hela tiden... Ehe, jag var lite arg ja...
 
Sedan upptäckte jag att min globala chatt inte fungerar någon annanstans än i Fort Pinta?
 Så fort jag ringer hem (jag har mitt hemstall i Fort Pinta) så kan jag använda chatten igen men ingen annanstans än där. Nu skriver inte jag i just den chatten särskilt ofta, men ändå? Jag har testat att relogga och jag känner att jag orkar verkligen inte installera om spelet ännu en gång. Har det här hänt någon av er? Löste det sig?
 

Kommentarer
Postat av: Signe Swordstar

Den har försvunnit på vissa ställen men absolut inte alla, skumt

2017-05-26 @ 17:20:02
Postat av: Anonym

Aldrig hänt mig, men det låter skumt!

2017-05-26 @ 17:51:52
Postat av: Emma Mousefall

Har du testat Globala i andra ställen än Epona? Tror inte att det finns Globala i Epona...

Svar: Jo det ska finnas tillgång till den globala chatten i New Hillcrest :)
ssohaley.blogg.se

2017-05-27 @ 15:03:54
Postat av: Capucine Oldvalley

Det här med att baka hände mig också! Blev så sjukt frustrerad! Första gången som jag gjorde dem var de helt ok, men sen dagen efter blev det bara kaos! Hoppas verkligen sso fixar alla de här små buggarna som är så sjukt jobigaaaaaa .-.

2017-05-27 @ 17:09:42 - http://starstable.com
Postat av: Fiona Appledew

Jamie's pajbakning var buggig för mig med med osynliga ikoner, fel ikoner eller text som inte stämde med vad jag skulle göra. Jag blev utkastad när jag skulle vispa men då hade Jamie redan grönt utropstecken så jag kunde avsluta uppdraget efter bara ett försök. Global däremot funkar alldeles utmärkt.

Postat av: Eva Bunnyland

Det har inte hänt mig? Vad konstigt!

2017-05-27 @ 19:14:46
Postat av: Kelly Diamondluck

Jag kan inte göra dagliga hos vakten i Fp. Jag kan bara sova o köra tävlingen hos James. Igår kunde jag göra dagliga hos vakten o några mer hos James. Konstigt...

2017-05-27 @ 21:37:02
Postat av: Amanda Diamondsmith

Globala chatten funkar inte heller för mig :/

2017-05-30 @ 17:00:08 - http://nouw.com/AmandaDiamondsmith

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: