Gallant Unicorn

Hunger games med Moni

Moni höll i kvällens event som var Hunger games.
Vi var i Gröndalskogen och lekte och eftersom vi var ganska få så blev det spännande väldigt fort!
Min buggade Morganhäst har blivit normal igen, och han fick visa sina muskler lite extra idag!
Här visar han prov på starka benmuskler när han står med all vikt på bakbenen haha!
 
Hunger games går (precis som i böckerna) ut på att man ska ''döda'' varandra (genom att bjuda in i grupp) tills det bara är en person kvar. Den sista som lever vinner helt enkelt!
Här smyger vi runt i skogen:
 
Vi körde två omgångar, den första gången tävlade vi individuellt och då dog jag relativt fort ehe, den andra omgången så delades vi in i lag om två så då var jag och Bambi i samma lag. Vi valde att ha på oss de gula stövlarna för att visa vår samhörighet ^^
 
Tyvärr så blev min lagkamrat dödad, så jag försökte upprätthålla vår heder och jag klarade mig faktiskt till slutet!
 
Sjukt kul och väldigt spännande event som ändå inte kräver massor av planering, har du en lite mindre klubb eller en klubb som inte vill ha såna där stora event som kräver massor så rekommenderar jag verkligen det här eventet! 
Det enda som krävs är egentligen att man bestämmer ett område där man vill vara och att man sätter ut tydliga gränser för området. Sen är det bara att döda haha!

Kommentarer
Postat av: Eva Bunnyland

Ooh tack så mycket för tipset, ska nog göra detta någon gång med stjärnorna ^^ (Summer Stars Circle)

2017-05-12 @ 11:43:22
Postat av: Signe Swordstar

Var med på det eventet i tisdags, skit roligt event. Dock blev man dödad väldigt snabbt hehe

2017-05-27 @ 10:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: