Gallant Unicorn

Hur missade jag de här?

Skrev de om att det fanns ett par nya brallor i Lifetimeshoppen? 
Jag missade det helt i så fall, men så kutade jag förbi chatten i morse när jag levlade och av någon anledning så kände jag att jag ville kolla o shoppen och där låg de!
 Jag älskar att de börjat göra så detaljerade och verklighetstrogna Lifetime-plagg!
Kolla sömmarna på byxorna?
Det bästa är att de är långa så att de går att använda till skor även på vintern haha!
 Och så ett snyggt och stilrent skärp på det med, riktigt bra jobbat SSO!
 

Kommentarer
Postat av: Eva Bunnyland

Wow, coolt! Riktigt snygga faktiskt och detaljerade! Tyvärr är jag inte LifeTime (än ^^) :(

2017-05-19 @ 15:28:18 - http://evab.blogg.se
Postat av: Fiona Friendsea

Sååå snygga! Är tyvärr inte Lifetime :(

2017-05-19 @ 20:21:01
Postat av: Piper Archyard

Jag lyckades inte bara missa dessa fräna braxer utan även ett helt nytt set i LT-shoppen. Det orangea schabraket är The Bomb (Y)

Svar: Det är så snyggt! Jag hoppas de fortsätter i samma stil för det där skulle jag kunna tänka mig att betala en hel del Starcoins för haha!
ssohaley.blogg.se

2017-05-28 @ 02:27:30 - http://archyard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: