Gallant Unicorn

Huset som byter färg

Ni vet det lilla huset (eller det kanske är mer av ett skjul?) bakom Avalons hus?
Det verkar inte kunna bestämma sig för vilken färg det ska ha...
Ena dagen var det grått och såg nästan ut att vara gjort i sten.
 
Dagen efter så var det träfärgat.
 
Ja bilderna är tagna vid olika tider på dygnet, men om ni kollar på färgen på dörren så är det samma färg på båda bilderna. Huset har dock skiftat färg. Jag har varit med om en hel del skumma grafikbuggar på den senaste tiden.  
Händer såna här saker er med? I så fall, vad är det roligaste ni sett?
 

Kommentarer
Postat av: Eva Bunnyland

Har själv inte sett något konstigt men hörde att även Sture (Evelina Silverknight alltså) har varit med om lite buggar...

2017-05-22 @ 15:58:11 - http://evab.blogg.se
Postat av: Renee E

VAD ÄR DET FÖR HÅR DU HAR MÄNNISKA!!?!?
Okej, liiite överdriven reaktion..
Men jag har inte upplevt några grafikbuggar för min del :)

Svar: Haha det är mitt andra konto som jag lånade ut till en vän som ville testa spelet, hon tyckte tydligen att det var fräsigt ^^
ssohaley.blogg.se

2017-05-22 @ 16:30:44
Postat av: Ebba Highland

Det är inte riktigt samma sak som en grafikbugg men jag hamnade inuti bron vid valedale, jag red bara på den och hoppade och plötsligt ramlade jag ner inuti den😂, haha. Sen kom jag inte ut så fick ringa hem :/. Men har inte varit med om några andra buggar på senaste tiden!

2017-05-23 @ 13:25:05
Postat av: Alva Lionrock

Jag har märkt av den där buggen och finner den ganska störande :/

2017-05-24 @ 19:09:55
Postat av: Eva Bunnyland

Och själva modellen ser också lite konstig ut. Typ som ett hus i det nya Firgrove fast mycket mer överdrivet. Grafikbugg, verkligen... ._.

2017-05-25 @ 14:54:49
Postat av: Sigrid Bunnyroad

Att benlindorna syns på hästen men inte i menyn :((( Så fick relogga för att ta bort benlindorna från hästen.

2017-05-25 @ 21:20:52
Postat av: Sigrid Bunnyroad

Att benlindorna syns på hästen men inte i menyn:(( Mst relogga för att kunna ta bort lindorna från hästen. Sååå irriterande

2017-05-25 @ 21:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: