Gallant Unicorn

Ina potatisar för mig

Jag är fortfarande lite bitter över att jag inte kan göra potatisloppet i år igen, 
på mitt Nadinekonto har jag kunnat göra det trots att jag gjorde det förra året men inte på Haley...
Jag vill verkligen ha den där t-shirten, och det känns surt att gå miste om XP...
Det här var svaret jag fick från SSO:
 Nu hoppas jag verkligen att de låter uppdraget vara kvar en vecka till så att alla som inte har kunnat göra uppdraget fåren chans de med. Utöver det så vet jag inte vad jag ska gissa på till morgondagens uppdatering.
Kanske orienteringen? De loppen ligger fortfarande kvar på resultatlistorna och jag är så nyfiken!

Kommentarer
Postat av: EvaBunnyland

Jag kan göra grupptävlingen men jag får ingen XP för det och jag kan inte göra potatisuppdragen... Man kanske bara kan göra dom 1 gång men jag vill liksom få XP om jag gör tävlingen.

2017-05-17 @ 14:57:55 - http://ssoeva.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det är orättvist mot oss andra. vi vill ju oxå ha t-shirten och xp som alla andra.

2017-05-17 @ 20:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: