Gallant Unicorn

Intervju med Ellen Grayhome

Ellen Grayhome - 11 feb 2017
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
 
Hur länge har du spelat? 
3,5 år tror jag ;) 

Är du StarRider? 
Jajamensan! Lifetime 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Är med i en klubb som heter Prime Apples 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
JAPP! Har brunskäcken med svart man... Den heter Grassplay... 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Varje dag om mitt internet vill :) 

Spelar du några andra spel? 
Ja! Minecraft PE och Howrse.se 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Mina vänner och min garderob ;) 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Ja! Min favvo häst är det svarta fullblodet, Den heter Thunderpirate (Piraten) 

Har du någon förebild i spelet? 
Du och Nemo <3 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Jag brukar springa runt utan ljud alls! 
Eller så lyssnar jag på dina levlingshäng. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
PC Toshiba laptop, Vet inte riktigt vad den heter. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Jag läser bara din blogg <3 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Eh... En söt Connemara kanske? 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag träffade min bästis i spelet för första gången <3 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Jag brukar skoja bort sorgliga saker...(ibland blir det lite stelt, Hehe) 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag såg en tv-reklam och testade, Märkte då att min kompis också spelade ( Hon hade spelat det i 2 år längre än mig) 

Vart har du ditt hemstall? 
Gyllenåsarnas Dal! Älskar det! Det är nära till allt! Tips: Istället för att åka färja till Fp så kan man ta transport till Jespers gård och springa till Ridhusets Transport! Enkelt! 


Önskefunktion i spelet? 
Dressyr tävlingar, Egen lägenhet/Hus, Klappa hästis och att kunna ramla av hästen <3 

Kommentarer
Postat av: Evve

Har samma sorts dator, trevligt xD

2017-05-10 @ 14:00:44
Postat av: Evve

Har samma sorts dator, trevligt xD

2017-05-10 @ 14:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: