Gallant Unicorn

Intervju med Fiona Friendsea

Fiona Friendsea - 08 maj 2017
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
Sedan december 2016 tror jag. 

Är du StarRider? 
Japp! 3 månaders! 
 
Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Jag är klubbägare i Emerald Fighters Friends. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Nej, tror inte det. Jag är nöjd med Candyqueen, min starthäst.
 
Hur ofta och hur länge spelar du? 
Eftersom jag har spelförbud måndag, tisdag, onsdag och torsdag så är det inte så länge i veckan. Typ mellan 15 min-4 timmar varje dag! 

Spelar du några andra spel? 
Ja, MSP, Hay Day och Minecraft ibland. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Min bästis Alicia Hawkrider, mina hästar och huvuduppdragen! 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är det? 
Oj, vad svårt! Det blir nog min Andalusier Skypearl. 

Har du någon förebild i spelet? 
Ja, mig själv. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Jag brukar ofta sjunga när jag spelar, annars har jag ljudet på. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Jag spelar på en Windows som är laggig. xD 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Ja, din och Esmeralda Silverforces bloggar. 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Gotlandsrusset, jag har ett eget. :) 

Ditt bästa minne från spelet? 
Hmmm... Det får nog bli när jag skapade Emerald Fighters Friends den 21/2-17. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare ovs? 
Seriös och snäll, om jag skulle säga det. 

Hur kommer det sig att du började spela? 
På YouTube såg jag jättemånga videos med Star Stable. Jag började tycka det var spännande och så hittade jag det. 

Vart har du ditt hemstall? 
I Moorlandstallet, orkar inte slösa Star Coins på att byta. 

Önskefunktion i spelet? 
Att kunna köra hästen och att betäcka, föda upp och sedan behålla, eller sälja fölet på en online hästmarknad. Det kan bli en lååång lista. :) 
Tack för att jag fick svara på frågorna! Tjenenixen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: