Gallant Unicorn

Intervju med Melanie Mountainside

Melanie Mountainside - 12 jan 2017
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
Sen 2013 (: 

Är du StarRider? 
Japp, lifetime! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Just nu har jag bara en klubb för mig själv, men vill gärna hitta en bra klubb (: 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Ja, jag hade velat ha en helvit starthäst. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Spelar oftast varje dag, allt från 10 min till en hel dag. 

Spelar du några andra spel? 
Sims 3. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Att det är spännande uppdrag! Blir så tråkigt att spela annars. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Min favvohäst just nu är mitt engelska fullblod, Wildhurricane aka Hugo. 

Har du någon förebild i spelet? 
Tycker om Esme silverforce väldigt mycket då hon är så himla engagerad i spelet (: 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Jag har aldrig sso's musik på, tycker den blivit lite uttjatad, hehe. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
En gammal Compaq 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Läser Esmes och din (: 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Varmblodstravare, och att dem skulle ha en ökad trav! 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag körde ett championat för första gången med min kompis :D 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Seriös och snål, hehe. 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Spelade Starstable spelen som liten och upptäckte sso av en ren slump innan det hade öppnat men började inte spela förrens min kompis introducerade mig för spelet igen. 

Vart har du ditt hemstall? 
Vingården 

Önskefunktion i spelet? 
Att man ska kunna stänga av klubb och vänförfrågningar och att man ska kunna provrida hästar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: