Gallant Unicorn

Intervju med Rebecca Northstar

Rebecca Northstar - 05 feb 2017
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat?
Sen november 2011
 
Är du StarRider?
Ja, jag är lifetime 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Jag äger Pantera Ants Allstars 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Nej, jag älskar min starthäst 

Hur ofta och hur länge spelar du?
Det "råkar" väll bli 1-5 timmar per dag 

Spelar du några andra spel?
Jag spelar Sims 4 och i perioder, minecraft 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Uppdragen! 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
Det har jag faktiskt :D den heter Silverheart, kallas Silver och är en av de gamla frieserhästarna 

Har du någon förebild i spelet?
Dig och courtney 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Jag kan inte ha ljud på min dator? Så jag lyssnar på musik eller tittar på någon av dina videos 

Vad för sorts dator spelar du på?
Asus 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Din och esmes 

Vilken ras önskar du fanns i spelet?
Hmmm svår fråga jag vet faktiskt inte eller kanske shettisar 

Ditt bästa minne i från spelet?
när jag gick med i en klubb och vi hade så himla bra gemenskap, dock redan efter en månad så upplöstes den och jag fick gå med i en annan 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Jag är ganska påhittig så jag är väll mer idésprutare 

Hur kommer det sig att du började spela?
Jag satt och surfade runt och så tänkte jag att jag ville spela ett hästspel så jag sökte på det och Starstable kom upp först, jag testade och tyckte först inte att det var så kul men några månader senare började jag spela mer och mer. 

Vart har du ditt hemstall?
Vingården, världens bästa 

Önskefunktion i spelet?
Större hundar som skulle kunna springa jämte hästen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: