Gallant Unicorn

Intervju med Vendela Archsmith

Vendela Archsmith - 04 feb 2017
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
Jag började spela på hösten år 2014, så nästan 3 och ett halvt år. 

Är du StarRider? 
Ja, är Life Time. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Jag är just nu med i Prima Eagles, en väldigt trevlig klubb. Är vanligtvis klubblös med när jag hittade Prima Eagles så kändes det rätt. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Nej, det skulle jag inte. Men jag skulle gärna byta namnet, men jag är för snål för att göra det, haha! 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Jag är inne varje dag, och har jag inget annat för mig så en timme eller lite mer. 

Spelar du några andra spel? 
Ja, lite Minecraft och vill gärna ha Sims 4 Pets. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Vänner, hästar, känslan, allt!! Allt, allt verkligen. Star Stable är ett så trevligt spel. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Jag älskar Mustangerna, så min svarta Mustang och jag håller på att träna min vita på Star Stable Horses, den verkar fin. 

Har du någon förebild i spelet? 
Nej, jag går nog efter vad jag gillar i verkligheten och efter känsla ganska mycket. Men inspiriation kan jag ju absolut ta från andra spelare. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Jag har oftast inte på spelets ljud eller musik, jag brukar lyssna på någon serie eller YouTube-klipp istället. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
En HP Windows, ganska stor och tung med kvaliten är jättebra. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Nej, jag läser väl denna bloggen ibland och den är ju jättebra. Så den kan man väl rekommendera eller? Haha!
 
Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Connemaror, Gotlandsruss och Haflingers är nog de hästraser jag saknar mest nu. Men jag vill ha alla raser, hehe... 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Oj, jag har nog inga riktiga klubbminnen eller så. Men de nya Hemstallen var ju så häftiga, så Hemstallen. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Jag får nog säga den seriösa personen som gillar att rida långa uteritter och lugna fina dressyrpass. Jag är en tråkig person, haha! 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag kollade på YouTube och Nicelodeon och de gjorde reklam för Star Stable. Jag såg den ett tag och sedan kollade jag, skapade ett konto och började spela. 

Vart har du ditt hemstall? 
Jag älskar ju Vingården, men nu bytte jag till Valedale för att få lite variation på ridvägar och miljö.
 
Önskefunktion i spelet?  
Oj... Detta var supersvårt, men jag vill ju ha alla funktioner, haha! Men att ha en sadelhängareoch en tränshängare (om det kallas så) för en häst så att man kan ha en sadel och ett träns för en häst. (Det blev krångligt, haha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: