Gallant Unicorn

Orientering, Spirit och levling!

Jag har haft en extrem och envis huvudvärk de senaste tre dagarna, så jag har sovit bort mycket av dagarrna... De korta stunderna jag varit vaken har jag varit i stallet och fixat hemma så det har inte blivit jättemycket spelande.
När jag väl har varit inne i spelet så har jag testat den nya orienteringstävlingen, jagat Spirit på mina andra konton och levlat Courtneys hästar. Alldeles lagom krävande när huvudet bultar haha!
 Så... Orienteringen då? 
Jo men det var kul, dock så hade jag önskat lite fler kontroller?
Dock så har jag inte testat att göra tävlingen i grupp än...
Jag har inte bestämt mig för om jag ska köpa Spirit på mitt Nadinekonto än, men jag tänker bygga upp ryktet där i alla fall. Mina hästar måste ju få chansen att få en fancy hatt haha!
 
Courtney's hästar får jobba för full! 
Jag måste ha missat att ta bilder på dem idag, för hästen på bilden blev level 15 i morse!
Nu är 2 av... (Jag vet inte hur många det var haha, kanske 6-7 stycken?) levlade och klara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: