Gallant Unicorn

Ponnyridläger med klubben!

Eftersom jag lite hastigt och lustigt fick jobb i måndags (haha det var oväntat, trodde jag skulle dit och kanske skriva på papper men jag skulle tydligen börja jobba direkt!) så hade jag mer eller mindre räknat med att missa hela avslutningsveckan med klubben...
Men, jag kunde faktiskt vara med idag! Vi körde ledningen mot medlemmarna, ni måste hålla med om att det är sjukt gulligt med så många ponnyer på samma gång?
 
Ridlägerledarna har upprop för de deltagarna som trillat in som nya:
 
Först red vi upp till Firgrove:
 
 
Där gjorde vi i ordning våra ponnyer tillsammans...
 
Sedan började tävlandet!
 
 
 
 
 
 
Vi kämpade men det räckte inte hela vägen och medlemmarna vann...
Men men, vi hade i alla fall roligt!
Min ponny hade så kul att han valde att flyga lite som avslutning på eventet haha!
 

Kommentarer
Postat av: Eva Bunnyland

Önskar jag fick vara med i Sneaky Dragons :(( Ni verkar ha så himla mysigt och jag älskar hur ni gör saker realistiska! <3

2017-05-31 @ 15:00:16
Postat av: Ebba Highland

Åhh vad roligt att du fick jobb!! Grattis finaste! <3 Hoppas du får det superbra för det är du värd! Oh vad mysigt med ponnyridlägervecka, önskar lite att jag också fick vara med hehe.. ;) Ni verkar ha så himla mysigt och roligt och jag hoppas att jag någon gång får ta del av er fina gemenskap! Hoppas du har det bäst finis!! Kram på dig <3
/Ebba :)

Svar: Tack så mycket fina du <3
ssohaley.blogg.se

2017-05-31 @ 21:01:39
Postat av: Alicia Macdew

Vad mysigt det ser ut! Älskar dig, din blogg, din yt, allt!! ❤️❤️

2017-06-01 @ 21:54:56
Postat av: Stella Eveningdotter

Det ser så mysigt ut😀

2017-06-08 @ 13:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: