Gallant Unicorn

Att våga prova något nytt...

Nej jag pratar inte om något utanför spelet, så vild och vågad är jag inte haha!
Jag funderar på om jag ska ändra om Arias utseende helt? Blev lite inspirerad av alla fina bilder som spelare laddat upp på Instagram sedan de nya frisyrerna kom till spelet. 
Aria är alltså en av mina karaktärer i spelet, och hon har ett ganska vardagligt utseende nu...
Jag funderar på om jag ska köra på något som är helt annorlunda?
Den här funktionen som gör att vi kan ändra hela karaktären (allt från hudfärg till ögon) är ju så himla rolig! Känns så konstigt att den faktiskt inte fanns från början, då var man fast med sin karakärs utseende och det man kunde ändra var håret och sminket. Ett stort steg för spelet!
Kanske något i den här stilen?
Håret och sminket lär jag ändra i efterhand, håller tummarna för fler frisyrer i det nya området! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Denise Dolphinblanket

Haha, älskar att dom bara: tid och rum flyter samman, du är tillbaks till dp du skapades, haha, det lät lite roligt XD

2017-11-22 @ 20:47:12 - http://ssodenised.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: