Gallant Unicorn

Den här veckan kommer vara kaos

Jag fick en massa extra jobbpass som jag inte räknat med den här veckan, så jag vet inte om jag kommer hinna/orka spela så mycket, lär bli en kort vistit på Jorvik på kvällarna kanske hehe. Nu kom jag nyss hem och äter en seeeeen middag. Efter jobbet så var jag egentligen bara hemma och vände för att ta ut hundarna på promenad. Sen åkte jag till stallet och där har jag varit tills för någon halvtimme sedan.
Jag och Dixie ska byta stall i helgen som kommer så det är mycket att ordna med.
Hästis var så klart extra hjälpsam när matte kom till stallet som en zombie och inte ville annat än att klappa och krama en ren och mysig ponny. Jo tjena. Dixie hade ålat sig i en lerpöl så det blev duschen för hennes del.
 Spelmässigt då?
Jag har hjälpt Laila med lite rykten och så vidare de senaste dagarna,  av någon anledning är det så mycket roligare att göra det åt någon annan än att göra det på sina egna extrakonton haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: