Gallant Unicorn

Intervju med Aloma Lionhand

Aloma Lionhand - 11 okt
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
Jag skapade mitt konto 2013 tror jag, men började spela aktivt 8 December 2016 

Är du StarRider? 
Ja, jag är lifetime medlem :) 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Just nu är jag med i Sun Flowers Squad men är på väntlistan hos Saturn Lions! 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Ja det skulle jag för tycker inte om manen på min :) 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Jag spelar nästan varje dag och spelar kanske 2 timmar 

Spelar du några andra spel? 
Moviestarplanet och lite Howrse! 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Mina vänner! Dom har hjälpt mig så mycket <3 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Den ljus bruna Morganen (den med typ vit man) och den heter Goldqueen aka Goldeen :) 

Har du någon förebild i spelet? 
Ebba Mcstreet och mina vänner såklart!<3 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Jag spelar oftast med ljudet på :) 

Vad för sorts dator spelar du på? 
En HP dator sen vet jag inte mera xD 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Jag läser din och Esme SIlverforce's blogg. 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Shetlands ponny :D 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Hmmm, när jag träffade min bästis Emily Summercamp<3 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Den som skrattar och typ kissar på mig av skratt haha xD 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Min irl vän hade en sso kanal på yt och började helt enkelt titta på dom och sen började jag bara :) 

Vart har du ditt hemstall? 
Just nu har jag Jorvikstallet som hemstall. 

Önskefunktion i spelet?  
Att man skulle kunna tvätta av sina hästar i spolspiltan, skulle vara sjukt coolt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: