Gallant Unicorn

Intervju med Evangeline Windrock

Evangeline Windrock - 16 nov
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
 
Hur länge har du spelat? 
Jag har spelat sen slutet av december 2016. 

Är du StarRider? 
Ja, men inte Lifetime. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Jag är för nuvarande med i Clever Kings, ingen aktiv klubb men trevliga människor :) 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Jag tror faktiskt det, tycker inte så mycket om bruna hästar så vet inte vart jag fick för mig att ha en brun starthäst.. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Jag försöker spela varje dag, ca 1-3 timmar per dag. 

Spelar du några andra spel? 
Jag spelar Alicia Online då och då. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Det har jag inte tänkt på, men förmodligen att man ska kunna känna sig välkommen att spela och att man får vara sig själv och inte behöva bygga upp en fasad för att tillfredsställa andra spelare. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Hmm.. Jag tror att det är för tillfället min shire som heter Thundercry. 

Har du någon förebild i spelet? 
Nej, det har jag inte. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Helt olika, men mest brukar jag ha musik eller lyssna på dina levlingshäng. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Datorn som jag fått av skolan, en bärbar. Är inte säker på vad för märke dock xD 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Jag har enbart läst din blogg, så det är den jag rekommenderar :) 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Jag är nöjd med dem raser som kommer och som redan finns, men kanske uppdaterade nordsvenskar om något i så fall? 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Det måste ha varit när jag träffade en väldigt speciell person som idag är en av mina bästa vänner :) 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Jag är absolut den tysta och seriösa när det gäller generellt i spelet, men med klubben och vänner är jag i stort sett en clown :D 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag spelade Howrse först men såg sedan reklam för SSO, började spela och fastnade direkt för spelet. 

Vart har du ditt hemstall? 
I Moorland och har aldrig bytt xD 

Önskefunktion i spelet? 
Det är faktiskt ingen funktion som jag önskar till spelet för nuvarande. 

Tack för mig! / Evangeline 

Kommentarer
Postat av: Delfina

Jag bor också i Moorland och har aldrig bytt haha

2017-11-20 @ 08:34:05 - http://www.ssodelfinis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: